In deze veelzijdige, inhoudelijke, flexibele en interessante functie ben je verantwoordelijk voor de  voor de inhoudelijke ondersteuning van de consultants, de contacten met onze partners (direct writers, makelaars, expertise- en taxatiebureaus etc.) en adviseer je de relaties (veel woningcorporaties, gemeenten, commercieel vastgoedbedrijven) vanuit huis zelfstandig op het gebied van schadeverzekeringen en aanverwante dienstverlening. Soms vergezel je de consultant naar de relatie en ben je in staat om deze bezoeken vanuit de inhoud voor te bereiden en later uit te werken. Gedetailleerde polisanalyses en voorwaardenvergelijkingen zijn je niet vreemd evenals administratieve taken. Beurspolissen en clausulebladen lees je gemakkelijk. Ook het voorbereiden van tenders en aanbestedingen vormt voor jou (in de nabije toekomst) geen probleem. Je analyseert gemakkelijk de schadelast. Je houdt alle openstaande adviesacties en polisacties van de consultants goed bij en neemt initiatief.   

    De nieuw te vormen mid-office is de inhoudelijke spil tussen het secretariaat en de consultants.

    De collega die wij zoeken is een aanpakker met inhoud, iemand die verdieping van zijn kennis zoekt. De nadruk in deze functie ligt op het leveren van een inhoudelijk bijdrage binnen ons palet van dienstverlening. Je werkt standaard vanuit huis en zoekt de collega’s (Noordwijk/Katwijk, Zaandam, Tilburg, Ridderkerk) op, indien noodzakelijk. Op kantoor werken in Noordwijk of Maastricht, kan en mag ook, wat jij wilt.

    Om die redenen zoeken wij iemand met:

    • De kwaliteit om veel wisselende relatie-informatie te verwerken, te ordenen en het overzicht te behouden;
    • Aantoonbare meerjarige ervaring in de co-assurantie (schadeverzekeringsmarkt)
    • Aantoonbare kennis van beurspolissen; ervaring in beurssegment 
    • Minimaal 5 jaar ervaring bij een beursmakelaar in verzekeringen 
    • Minimaal WFT Basis, WFT Schade zakelijk, actueel PE
    • Minimaal Assurantie-A certificaten: Brand, Varia, Algemeen, Transport; volledig A-diploma is een pré
    • HBO werk- en denkniveau
    • Affiniteit met civielrecht/verzekeringsrecht
    • Kennis van tenders en aanbestedingen is een pré
    • In bezit van rijbewijs en eigen auto 
    • Geen “9 tot 5”- mentaliteit 
    • De kwaliteit om enerzijds solistisch en op afstand te werken, anderzijds goed te kunnen samenwerken en onderling af te stemmen.
    • Kennis/ervaring met Microsoft Office 365 (Outlook, excel)
    • Enige affiniteit met ICT/automatisering; (toekomstig) handig met verzekeringssoftware
    • Commerciële maar vooral klantgerichte houding
    • Goede mondelinge- en schriftelijke beheersing van Nederlandse taal
    • Redelijk tot goede mondelinge  - en schriftelijke beheersing van Engelse taal
    • De mogelijkheid om 4 dagdelen verspreid over de week te werken (wens, geen eis)

    Als persoon ben je relatiegericht, accuraat, analytisch, flexibel en leergierig. Ook ben je zelf startend en communicatief sterk. 

     

    Wat biedt DGV? 

    Naast een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden bieden wij je een prettige en informele werkomgeving die jou in staat stelt om, rekening houdend met de dynamiek van een klein bedrijf, de werktijden in overleg af te stemmen met jouw persoonlijke situatie. Zo is het mogelijk standaard vanuit huis te werken, maar op kantoor kan ook. Je bent flexibel in de werktijden, doet een stapje extra als het werk dit verlangt. Kennis is onze kracht dus persoonlijke ontwikkeling staat bij ons hoog in het vaandel. Je krijgt hier dan ook alle gelegenheid toe. De functie is initieel voor ongeveer 16 uur tot 20 uur per week maar wij hopen dat jij, samen met DGV, verder wil groeien. Urenuitbreiding naar 24 uur behoort in de toekomst, wat ons betreft, tot de mogelijkheden. 

    Werkoverleggen worden periodiek in regio Katwijk-Noordwijk gehouden. 

    Ben jij geïnteresseerd en voldoe je aan de door ons gestelde functie-eisen, stuur dan jouw cv met motivatie naar Onno de Graaf (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Voor meer informatie kun je kijken op onze website https://verzekeringsconsultancy.nl of contact opnemen met Onno de Graaf (mobiel: 06-13396547). 

     

    Een casuïstisch assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

    DISCLAIMER > De informatie op deze website is van algemene aard en kan niet worden gezien als een persoonlijk advies. De Graaf Verzekeringsconsultancy B.V. is niet verantwoordelijk voor het gebruik en de interpretatie van deze informatie door bezoekers van deze website. Voor een persoonlijk advies kunt u contact opnemen met De Graaf Verzekeringsconsultancy B.V. Verwijzingen op deze website kunnen voeren naar andere websites en informatiebronnen welke door derden worden bijgehouden en vormgegeven en waarover De Graaf Verzekeringsconsultancy B.V. geen controle heeft. De Graaf Verzekeringsconsultancy B.V. is niet verantwoordelijk van het gebruik en de interpretatie van langs dergelijke weg verkregen informatie door bezoekers van deze website, dan wel de waarborg van privacygegevens op dergelijke websites.